fbpx
Selecteer een pagina
seo strategie in 1 dag

SEO optimalisatie Secure2Go

Vanuit Secure2Go was de opdracht om de website qua SEO compleet te optimaliseren. Nadat we in de statistieken zijn gedoken is hier een plan voor gemaakt met als belangrijkste pijlers: optimaliseren van oude content en nieuwe content maken waarbij rekening word gehouden met de taal van de klant. Technisch gezien was deze website al prima op orde, dus daar hoefden we vrijwel niets mee te doen.

8 punten waar een goede webshop aan moet voldoen

Strategisch marketingplan

Toen de marketing manager afscheid had genomen en er geen vervanging werd gevonden is mij gevraagd om een strategisch marketing plan te schrijven voor het aankomende jaar. Samen met de office manager hebben we de ideale klant in kaart gebracht en in het plan 2022 verwerkt hoe we deze willen benaderen, in combinatie met een actieplan voor de accountmanagers. Omdat de website cijfers in een neerwaartse spiraal zaten hebben we ook in het plan meegenomen hoe we dit tij kunnen keren. Uiteindelijk ben ik ook verantwoordelijk geweest voor een groot deel van de uitvoering en ga ik langzaamaan starten met het plan voor 2023.

case: Stichting Maasmeanders training

Training Stichting Maasmeanders

Omdat er vanuit de leden van stichting Maasmeanders behoefte was aan meer kennis op het gebied van online marketing heb ik, samen met een communicatie adviseur, eerst de behoefte in kaart gebracht en daarna 5 trainingen ontwikkeld. Zo hebben we de leden meegenomen in de wereld van beter gevonden worden online (SEO), social media, online reputatie en contentstrategie. Maar ook de campagne #Maasmeanders is gelanceerd om gezamenlijk het grote doel te bereiken: de regio beter op de kaart zetten (zowel offline als online).

Magazine Medifix

Magazine Medifix

Hoe kunnen we (potentiële) klanten laten zien wat we allemaal doen? Dat was de vraag vanuit deze opdrachtgever. In het jubileumjaar hebben we dit gedaan aan de hand van een glossy magazine van 56 pagina’s. Geen saaie productcatalogus maar een blad met business cases, leuke weetjes over de medewerkers, interviews met leveranciers en veel meer. Uiteraard zie je ook de verschillende productgroepen die worden aangeboden want uiteindelijk is het de bedoeling dat de klant ziet waar Medifix mee kan helpen. Maar wel in een uniek jasje gegoten.